.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حواشي مراسم معارفه و توديع استاندار مازندران
فضای محدود و گرمای محیط مراسم / تذكر آئين نامه اي دامادي به دبیر مجمع نمایندگان استان / ذكر خاطره آیت الله طبرسی به تمجید از دكتر روحانی/ اهداء لوح تقدير وزير كشور به مهندس طاهايي/ پخش زنده مراسم از شبكه مازندران طبرستان ...

به گزارش شمال نیوز ، مراسم معارفه ربيع فلاح استاندار جديد و توديع سيد علي اكبر طاهايي با حاشيه هاي فراواني روبرو بود.

* مراسم با تاخیر 45 دقیقه ای آغاز شد. در حاليكه تعداد زيادي از مهمانان و مسئولين در داخل سالن بودند مسئول برگزاري اقدام به آزمايش سرود جمهوري اسلامي مي كند و تعداد زيادي از افراد به احترام سرود ايستادند و متوجه شدند پخش سرود براي امتحان است.

* از میان نمایندگان مازندران مقیمی نماينده بهشهر و نكا و علی پور نماينده قائمشهر در مراسم حضور نداشتند.

* تعداد زيادي از مديران و مسئولان عضو شوراي اداري در محل اصلي جلسه جايي براي نشستن نداشتند در حاليكه تعداد زيادي افراد غير مسئول در قسمت اصلي سالن نشسته بودند.

* فرزندان برخي آیات،جانباز علمدار برخی از ائمه جمعه استان احمدی فولادی و حسین زادگان و اسدی از اصلاح طلبان مازندران اعضا شورای اداری استان از حاضران مراسم بودند.

* گرماي سالن و وضعيت جاي نامناسب و صندلي هاي غير استاندارد بلاخره داد وزير كشور را در آورد و نسبت به اين قضيه انتقاد كرد و وزیر کشور در سخنان خود خواستار تعویض صندلی های سالن هم شد.

* دامادی نماینده ساری با انتقاد از سخنان احمدی دبیر مجمع نمایندگان به مشکلات دیرینه مرکز استان اشاره کرد.انتقاد دامادی و بگو عده ای جلسه را برای لحظاتی از نظم خارج کرد.


* دكتر فلاح برای سخنان خود متنی از پیش تهیه کرده بود که از قرائت آن منصرف شد.وي در سخنراني خود بزرگترين مشكلش را براي آمدن به مازندران جايگزيني مهندس طاهايي مي داند و مي گويد : من هيچ مشكل مالي و مديريتي و اقتصادي براي آمدن به مازندران نداشتم مگر آنكه مي خواستم جاي طاهايي منصوب شوم!

* آیت الله طبرسی در سخنان خود با ذکر لطیفه ای به تمجید از حسن روحانی پرداخت.

*  آيت الله طبرسي كه در نماز جمعه اين هفته از عدم هماهنگي با ايشان براي انتصاب استانداري مازندران گلايه كرده بود و قرار بود در اين جلسه ناگفته ها را بگويد نه تنها ناگفته اي نگفت بلكه فلاح را فردي جهادي مدير و مدبر و آشناي به مازندران معرفي كرد.

* وزیر کشور با بیان سخنانی فرایند انتخاب استاندار را با هماهنگی نمایندگان و نماینده ولی فقیه دانست.


*  در حاليكه تعدادي از اعضاي اصلي ستاد روحاني در مازندران در جلسه حضور نداشتند حضور ديگر چهره هاي سياسي و ... در جلسه مشهود بود.

جمع زیادی از افراد غیر مرتبط با مراسم با اصرار خود را به داخل استانداری رسانده بودند که جالب توجه بود.

* وزیر کشور نيز در توجيه انتخاب دكتر فلاح به نامه مجمع نمايندگان مازندران اشاره كرد و گفت از سه نفري كه مجمع معرفي كرده بودند نفر اول و دوم به طريقي انصراف دادند و فقط آقاي دكتر فلاح باقي مانده بود كه استاندار شد.


* حضور جمع كثيري از افراد كه در داخل سالن اصلي حضور داشتند حاشيه هاي زيادي را ايجاد كرده و خبرنگاران را نيز در تهيه گزارش وخبر با مشكل روبرو كرده بود.


* تاکید مجری مراسم مبنی بر حضور بخشداران در سالن جانبی و خروج از سالن اصلی از نکات جالب برنامه بود.


* زماني كه مجري برنامه از آيت الله طبرسي براي سخنراني دعوت كرد حاج آقاي طبرسي گفت ابتدا آقاي وزير و استاندار صحبت كنند شايد حاشيه داشته باشد و من پاسخ دهم كه وزير گفت بفرمائيد اينجا همه چيز متن است و حاشيه اي نيست


* اين جلسه با اهداء لوح تقدير وزير كشور به مهندس طاهايي پايان يافت ولي از سخنان وزير كشور مشخص بود كه از وجود مهندس طاهايي در حوزه مشورتي قرار است استفاده شود نه اجرايي

* نکته غالب در مراسم تودیع و معارفه استاندار بی نظمی بود که امیدواریم در برنامه های دیگر اینچنینی کم تر به چشم بخورد

* جمعی از اهالی شهمیرزاد برای چندمین بار با تجمع مقابل استانداری خواهان الحاق به مازندران شده بودند


* پخش زنده مراسم از شبكه مازندران طبرستان از ديگر حاشيه هاي اين مراسم بود كه تعداد زيادي از مديران را در هنگام سخنراني ها در حال مكالمه با تلفن همراه نشان مي دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مم 25 شهريور 1392
سلام مقداد هم نبود اصلاح کنید لطفا
علی ایمانی 25 شهريور 1392
آنوقت می گویند چرا مازندران پیشرفت نمی کند .
محمدرضا 25 شهريور 1392
چرا دروغ می گین؟
کی صحبت مهندس دامادی نظم جلسه رو بهم زد؟
رسانه ای که خریده شده بهتر از این نمیشه
نا شناس 26 شهريور 1392
مهندس دامادی در جواب احمدی لاشکی که گفته مازندران فقط ساری نیست یادآور شد که ساری هم از بودجه استان سهمی نداشته حتی یه کمربندی نداره و اجازه نداد که لاشکی فضای جلسه رو به ضرر ساری مسموم کنه
نا شناس 26 شهريور 1392
ما که نتونستیم این مراسم رو ببینیم . ولی آقای نویسنده زیاد خودتو ناراحت نکن چون این بی نظمی همجا هست و تا بر طرف بشه شاید چندین سالی طول بکشه.
نا شناس 26 شهريور 1392
انشاالله به لطف خدا با وجود مهندس فلاح، استان مازندران از این عقب ماندگی نجات خواهد یافت
نا شناس 26 شهريور 1392
استاندار محترم جناب آقاي دکتر فلاح، تو را به خدا قسم مي دهيم دستور فرماييد تا بررسي شود که مديران دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي ساري چگونه ساختار قديمي ترين مرکز آموزش عالي استان يعني دانشکده منابع طبيعي ساري را نابود کرده اند.
اقایی 26 شهريور 1392
جاج اقا چه زودپشیمان شدن...خیلی جالبه در ظرف 48ساعت عقیده شون عوض شد
هم استانی 26 شهريور 1392
جناب وزیر اینقدر دقیق نسبت به نامناسب بودن صندلی ها و فضا گوشزد کرد و برای کمردرد و ارتروز مسولین دل سوزاند که حتما برای اقشار اسیب پدیر جامعه که با این گرانی ها کمرشان شکسته حتما فکر اساسی خواهند کرد .
ف 26 شهريور 1392
وقتی صحبت های فلاح را گوش می کردم خجالت کشیدم و با خودم گفتم کاش دکتر کریمی مله استاندار می شد .
نا شناس 26 شهريور 1392
*صحبت‌های قاسم احمدی، واکنش محمد دامادی را برانگیخت. نماینده ساری بعد از سخنان احمدی لاشکی گفت:شما دبیر مجمع نمایندگان مازندران هستید، نه نماینده تنها غرب استان. ما غرب و شرق مازندران نداریم، مرکز استان هم کمربندی ندارد، نیروگاه زباله سوز ندارد...که در این بین با وساطت وزیر ماجرا ختم شد.
محمد جواد رحمانی آلاشتی 25 شهريور 1392
عرض سلام و ادب و همچنین تبریک به مناسبت میلاد مسعود حضرت امام رضا (ع) .در وهله ی اول به همه ی مردم مازندران شادباش می گویم به خاطر انتصاب منصفانه ی دکتر ربیع فلاح.انتصابی که تفاوت آن با بزرگواران وداع گفته ، زمین تا آسمان است، انتصابی که فرقش در عمل است و حرف، فرقش در عملگرایی و اعتدال است، نه در حرافی و روضه خوانی برای امتیاز گرفتن امیال شخصی خود، انتصابی که کاملا الهی است و باطنی نه ظاهری و غیر الهی، انتصابی که صداقت است و امید و اعتدال، نه بی عدالتی و ریا کاری و تحجر گرایی. باید خوشحال باشیم از تنگنای محبس تاریکی، از منجلاب تیره ی استان، بانگ پر از نیاز ما را شنید، خدای قادر بی همتا -در وهله دوم تسلیت می گویم به همه ی عزیزانی که مانند من در آمار مرکز استانی ها قرار دارند چرا به دلیل این که نمایندگانی ناپخته و ...... از پختگی و جوانمردی، بر شانه های ما سوارند و با تازیانه های نابخردانه شان بر سینه ی سوزان ما مدام می زنند و با یورشی به ناکجا آباد می روند و دریغ از این که حتی به ما وقعی بنهند که در چه وضعیتی اسفناک در حال عبور از عمر هستیم. نه به فکر ما و مرکز ما هستند و نه به فکر خود و آبروی خود که کوچکترینش، بی مقدمه حرف زدن در جلسه ی مهمی چون تودیع و معارفه استان بود که مانند جوانی سر به هوا لب به سخن باز می کنند که تاثیری جز ویرانی استان و مرکزشان نخواهد داشت.
نا شناس 25 شهريور 1392
دامادی باز آبروی مازندرانی ها رو برد، بشین جوان، درست نیست. آبروی ساروی ها رو نبر
نا شناس 25 شهريور 1392
احمدی لاشکی نگفته مازندران فقط ساری نیست!!
دروغ کامنت ندهید منظور احمدی لاشکی این بود که استاندار فقط به ساختمان استانداری در مرکز استان اکتفا نکند و به شهرهای دیگر در شرق و غرب هم برود که به نظر من حرف درستی بود.
دامادی چون وقت صحبت نداشت جوسازی کرد که جلوی وزیر کشور خودی نشان دهد که اتفاقا موجب ناراحتی وزیر شد.
شمال نیوز شجاع باش و ثبت کن
نا شناس 26 شهريور 1392
اقایی که کامنت گذاشتی اقای احمدی دبیر مجمع نمایندگان هست بایدم صحبت می کرد
دانش و اگاهی تو ببر بالا
دامادی حرف بدی نزد مشکلات شهر رو گوشزد کرد
از روی غرض حرف نزن.....
چه ربطی به وزیر داشت ناراحت بشه....
مگه قرار بود همه صحبت کنند که وقت به دامادی نرسید
اقای رمدانی شما که این کامنت رو نزاشتی....
ممنونم.....
نا شناس 26 شهريور 1392
خدا عاقبت استان را ختم بخير كند
نا شناس 26 شهريور 1392
من ندیدم دامادی این حرفو بزنه اگر زده باشه ازش ممنونم!

اتفاقا دیشب داشت بحث میشد چرا نباید از نکا قائمشهر بابلسر... استاندار انتخاب بشه، ینفر یه جوابی داد که بابلی بیاد بهتر از اینه از تنکابن و بیاد!

هرچی بودجه بود بردن سمت خودشون! یقه صاحبخونه رو هم میگیرند ما که نگرفتیم کی رفته!!!
مهدی آرام نژاد 27 شهريور 1392
من اون موقع که آقای صادقلو هم شهردار ساری بودند به ایشون عرض کردم که واقعا کمربندیهای ساری اسف باره ، شاید اکثر شهرهای استان مشکل داشته باشند ولی ساری مرکز استان هست باید بهش برسن و یه چیز دیگه ، مازندران و آمل خصوصا اولین شهر ایران بود که دارای قطار بودند من توصیه میکنم به نوعی خط آهن قائم شهر به بابل و آمل و تا حداقل محمود آباد کشیده بشه تا بخشی از مشکل ارتباطی مناطق مرکزی استان حل بشه
نا شناس 28 شهريور 1392
ضمن تبریک به انتصاب شایسته جناب دکتر فلاح، از ایشان تقاضا داریم عنایت خاص به بخش منابع طبیعی استان که شاهد تخریب این اراضی و قطع درختان در آن نباشیم.
نا شناس 28 شهريور 1392
با عرض تبریک به جناب آقای فلاح از استاندار محترم مازندران استدعا داریم از تبدیل اراضی بکر کشاورزی مازندران به تفریحگاه خوش نشینان سایر نقاط کشور جلوگیری کنند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.